Kruno Jošt

Kruno Jošt, životopis. 

Mag. l. umjetnosti Kruno Jošt rođen je u Zagrebu 1973. godine. Nakon studija na ALU Zageb, Gerrit Rietviel Kunst Akademia Amsterdam i Transart Institute Berlin Jošt razvija osobit interes za transdisciplinarne strategije u umjetnosti te lokacijom određen angažman.
Od 2012. godine vodi umjetnička istraživanja „Autonomija u umjetničkim operacijskim sustavima”, „Obnovljivi izvori energije u autonomnim umjetničkim sustavima”, „Transdisciplinarnost i umjetnički lab”, a posljednjih 6 godina i samostalno umjetničko istraživanje u poljima održive i umjetnosti okoliša pod nazivom „C4CS”.
Jošt je izlagao i sudjelovao u umjetničkim događanjima diljem svijeta, pa je tako i nagrađen za suradnički rad „CultureRobot” (sa Ricardom Palmieriem) u Belo Horizonte Brazil na umjetničkom festivalu Arte.Mov., dok je u RMZ Ecoworld, Banglaore, Indija, surađivao s 14 studenata Srishti univerziteta za umjetnost, dizajn i tehnologiju na izložbi „Ecocentric”.
Njegovi zadnji radovi su usmjereni na komunikaciju čovjek i „drugi nego čovjek” (other than human) gdje svoj umjetnički rad prezentira biljnom svijetu kroz niz kompozicija za biljke koje se izvode digitalno, ili s izvođačima te u obliku višekanalnih zvučnih instalacija.

Motivacijski iskaz

Za vrijeme online umjetničke rezidencije „Dnevnik kao metoda umjetničkog bilježenja“ pratim svoje svakodnevno djelovanje u okolišu zaseoka Rasoja pored Lovinca, gdje sam se prije 6 godina preselio kako bi spojio svoj
umjetnički rad i istraživanje i suživot s prirodom. Tijekom tog razdoblja izgrađeni su eksperimentalni arhitektonski prostor za život i rad koji se pogoni isključivo obnovljivim izvorima energije, permakulturni vrt koji se zasniva na suradnji s okolišem te cijeli niz malih manifestacija suradnje umjetnosti i okoliša.
U današnjem svijetu gdje je paradigma ostati kod kuće, ne dodirivati sebe i druge, prati ruke i nositi maske, čak se i kod najokorjelijih stanovnika urbanih područja stvorila potreba da se okrenu prirodi i prirodnom. Fenomen biofilije, potrebe čovjeka da boravi u prirodnom okolišu tematski je okvir za ovu umjetničku rezidenciju. Rezultat istraživanja sastoji se od prikaza kako se umjetnik snalazi i izbjegava društvenu i političku krizu današnjice, kako izbjegava kraj svijeta, no kako u isto vrijeme ne izmišlja isprazno neki „novi svijet” nego aktivno su-živi.
Tijekom mjeseca srpnja dnevnik će se voditi u stilu blog (web-log) bilježenja umjetničke prakse kroz fotografiju, tekst, skice, sheme, instalacije, site specific radove, audio i video zapise, tekst i kompozicije te ostale kreativne radove koji se odnose na suradnju umjetnosti i okoliša.
Prema potrebi i mogućnostima galerije, za prezentaciju je moguće napraviti multimedijalnu instalaciju arhiva, ili prezentirati online dnevnik sa dnevničkim materijalima.

Primjer sličnih dnevnika su ART01 i Ecocentric

Galerija slika - kliknite na sliku za povećanje

LU Lika - „Close Encounters”, interaktivna zvučna instalacija, KIC Lovinac, Hrvatska, 2016.
LU Lika - „16 Channels Sound Fertilizer”, site specific zvučna instalacija, C4CS, Lovinac, 2016.
LU Lika - „Zvučni vrt”, site specific zvučna instalacija, Silba Art Environement, Silba, Croatia, 2017.
LU Lika - „Ecocentric”, instalacija, RMZ Ecoworld, Banglaore, Indija, 2017.
LU Lika - „Sound Fertilizer”, instalacija, Tiefgarage Galery, Köln, 2009.
LU Lika - „Oda čičoki”, performans, C4CS, Lovinac, 2020.
  Projekti - Sve